Bogatym nie jest ten kto posiada, lecz ten co daje - Jan Paweł II

Bogatym nie jest ten kto posiada, lecz ten co daje - Jan Paweł II
Witam w moich progach w świecie robótek Glinki-Alinki

Na dziś

„Kwiat szczęścia najpiękniej rozkwita, gdy opromienia go światło miłości.” Aldona Różanek


Myśl ...

"Świat jest jedynie szkołą szukania: nie o to chodzi, kto więcej znajdzie, ale kto przejdzie piękniejszą ścieżką". Michel de Montaigne

Łatwo jest podjąć spokojną, rozsądną decyzję z wieczora, co innego zaś wprowadzić ją w czyn w jasnym blasku dnia.

— Truman Capote

Obserwatorzy

Prawa autorskie

Wszystkie prace, zdjęcia i teksty zamieszczone w tym blogu są wyłącznie moją własnością, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody zabronione.

niedziela, 19 września 2010

92. Kartka ....

Kartka pokazana dziś - brała udział w konkursie zajęła 2 miejsce hi hi hi - na 4 startujące
TUTAJ - wspomnienie z wakacji ....
Pozdrawiam - miłego popołudnia :)

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam paryskie motywy.Kartka jest cudna.Gratuluję zajęcia 2 miejsca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna karteczka ! Bardzo mi się spodobała :) Gratki za 2 miejsce :*

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję Alinko
    Kartka jest wspaniała, taka retro... uwielbiam takie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Piękna karteczka retro :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałą karteczka:) Gratuluję 2 miejsca:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alinko, moje gratulacje!!!
    J'aime les Français:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje miejsca na podium, i powiem Ci ze bardzo klimatyczna karteczka wyszla z Twych raczek

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja się cieszę z Twojego 2 miejsca. Kartka bardzo pracowita i fajnie ją zrobiłaś. Ogarnęła mnie tęsknota do wakacji - znowu.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim ślicznie dziękuję za komentarze i odwiedzinki - zapraszam ponownie.