Bogatym nie jest ten kto posiada, lecz ten co daje - Jan Paweł II

Bogatym nie jest ten kto posiada, lecz ten co daje - Jan Paweł II
Witam w moich progach w świecie robótek Glinki-Alinki

Na dziś

„Kwiat szczęścia najpiękniej rozkwita, gdy opromienia go światło miłości.” Aldona Różanek


Myśl ...

"Świat jest jedynie szkołą szukania: nie o to chodzi, kto więcej znajdzie, ale kto przejdzie piękniejszą ścieżką". Michel de Montaigne

Łatwo jest podjąć spokojną, rozsądną decyzję z wieczora, co innego zaś wprowadzić ją w czyn w jasnym blasku dnia.

— Truman Capote

Obserwatorzy

Prawa autorskie

Wszystkie prace, zdjęcia i teksty zamieszczone w tym blogu są wyłącznie moją własnością, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody zabronione.

poniedziałek, 23 sierpnia 2010

Nowy kursik - pokazówka

Pokażę jak zrobić zakładkę .......
Wzór na ową zakładkę .....
Miłego dziergania - pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Kursik wspaniały, tylko żebym to ja jeszcze to szydełko chciała polubić .... brrrrrr.

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna wachlarzykowa zakładka, szkoda, że nie potrafię dziergać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kursik, zakładka prosta do wydziergania :0 zawsze ten wzór mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kursik. Zakładeczki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpadłam tu przypadkiem, ale teraz już pozwolę sobie zaglądać regularnie, bo ciekawie tu u Ciebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję kochane - witam nowe osóbki w moich skromnych progach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kursik! A zakładki super, wiem, bo jedną też mam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. No i co nie mówiłam? Jesteś wspaniała Alinko. Kursik prosto i jasno przedstawiony.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję - Helenko Tobie szczególnie - ja wiem że lubisz moje prace i myślę że przyjdzie czas że dasz radę sobie coś zrobić - ja pamiętam o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, fajnie tu u ciebie, no i ten kursik. Czegos takiego szukalam na szalik z moheru, moze mi wyjdzie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki - cieszę się - oj napewno wyjdzie - w razie czego służę pomocą - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Robiłam już takie zakładeczki,są rzeczywiście bardzo fajne,ale...schemat pokazuje zakładkę ciut inną.Na schemacie "księżyce" zachodzą na siebie natomiast wzory gotowych zakładek pokazują,że te "księżyce" tylko stykają się.Co nie zmienia faktu,że oba wzory są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepraszam jak kogoś wprowadziłam w błąd ale ja nie zawsze ściśle trzymam się schematów - jak coś kombinuję - no chyba że jest to obrus ale i tak nieraz trzeba coś zmienić - dziękuję za wizytę - szkoda tylko że to naprawdę ktoś anonimowy :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim ślicznie dziękuję za komentarze i odwiedzinki - zapraszam ponownie.