Bogatym nie jest ten kto posiada, lecz ten co daje - Jan Paweł II

Bogatym nie jest ten kto posiada, lecz ten co daje - Jan Paweł II
Witam w moich progach w świecie robótek Glinki-Alinki

Na dziś

„Kwiat szczęścia najpiękniej rozkwita, gdy opromienia go światło miłości.” Aldona Różanek


Myśl ...

"Świat jest jedynie szkołą szukania: nie o to chodzi, kto więcej znajdzie, ale kto przejdzie piękniejszą ścieżką". Michel de Montaigne

Łatwo jest podjąć spokojną, rozsądną decyzję z wieczora, co innego zaś wprowadzić ją w czyn w jasnym blasku dnia.

— Truman Capote

Obserwatorzy

Prawa autorskie

Wszystkie prace, zdjęcia i teksty zamieszczone w tym blogu są wyłącznie moją własnością, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody zabronione.

czwartek, 3 lutego 2011

126. Nowe słodkości ........

Ponieważ już niedługo będzie rok mojego blogowania /7 marca/ a zaraz potem moje hi hi hi urodziny /6 kwiecień/  jak również zaraz wskoczy liczba 15000 na liczniku odwiedzin postanowiłam ogłosić candy - trochę z wyprzedzeniem ale - czas tak szybko leci że ani człowiek się nie obejrzy już już będzie wiosna a więc losowanie będzie tak pośrodku czyli w pierwszy dzień wiosny 21.03. o godzinie 21.03 - tak aby było śmiesznie :)
Do wygrania - serwetka z motylkiem .....
           Serweta - wielkość do koszyczka ......
 serwetka w przybliżenia .....
jeśli okaże się że będzie chętnych 61 osób - druga nagroda komplet /6szt / takich serwetek - foto poniżej .....
Do obu prezentów przewidziane jeszcze dodatki  .....
 Zasady chyba wszystkim znane - ale tak dla porządku.....
1.Umieść komentarz pod tym postem z chęcią wzięcia udziału 
2.Zamieść zdjęcie podlinkowane u siebie na pasku bocznym 
3.Mile widziane komentarze jeśli jeszcze pojawią się jakieś posty
4. W candy mogą brać udział osoby nie posiadające bloga wtedy zostawiamy swoje namiary @
5. Przewidziana wysyłka za granicę ...
Zapraszam i życzę powodzenia :)

49 komentarzy:

  1. To ja się ustawiam w kolejce, bo znam Twoje cudności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach jakie slodkie, uwielbiam Twoje cuda wiec staje w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka piękna, perfekcyjne wykonanie... widać wprawę. Staję w kolejce i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chętnie stanę w kolejce i będę cierpliwie czekać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapisuję się i ja:) pozdrawiam i zapraszam na edzia-goodies

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha - ja też się grzeczniutko ustawiam, bo serwetka bardzo, ale to bardzo mi się podoba - tylko skąd wziąć odrobinę szczęścia do jej wylosowania???

    OdpowiedzUsuń
  7. O! I ja chętnie się ustawię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzy mi się taka serwetka:) Może do mnie uśmiechnie się szczęście?

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja się z miłą chęcią zapiszę:D Uwielbiam Twoje wyrobiki ach ach ach:):*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Alinko kochana za zaproszonka, grzecznie się ustawiam w kolejce i liczę na łut szczęścia


    P.S. Ucałuj ode mnie proszę maszynę losującą hihihi
    może mi się uda jakoś ją przekupić :):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serwetki śliczne. Oczywiście ustawiam się w kolejce. Tym chętniej, że sama nie robię na szydełku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry Wieczór

    13 wpisuje się z Podkarpacia niewiasta.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojejku!Glinka jak fajnie,ze tu jestem:)widze ze 6 kwietnia bedziemy obie imprezowac!A wiec stoje w kolejce:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. To ja się piszę na tego motylka:) a co... może akurat:)
    Piękne rzeczy u Ciebie na blogu:)

    Ja tez w marcu rozpoczęłam blogowanie dwa lata temu i tez candy ogłosiłam... zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ustawiam się i ja w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomimo że nie mam swojego bloga staję w szranki. Serwetki śliczne! Pozdrawiam Ela - ZygElla :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście nie może mnie tutaj zabraknąć. Staję w kolejce.
    I zapraszam na swoje Urodzinowe Candy:-))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Alinko ja też chętnie ustawia się w kolejce.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. To i ja cichutko tu postoję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. mnie tu tez nie moze zabraknac, gdyz uwielbiam szydelko :)
    A Tobie to idzie perfekcyjnie :)
    Pozdrawiam serdecznie
    i czekam nicierpliwie na wyniki :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ustawiam się w kolejce cichutko i mam nadzieję, że to mnie szczęście dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. To ja też poproszę:)
    Pozdrawiam i dziękuję za zaproszenie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Serwetki takiej to ja od Ciebie jeszcze nie mam, chociaz mam rożne cudne rzeczy od Ciebie. Poza tym nic nie ryzykuję.
    Data jak data, ale godzina ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  24. Alinko,dzieki Bogu ze znalazlam chwilke na pobuszowanie po zaprzyjaznionych blogach!!!! nie wybaczylabym sobie gdyby mnie zabraklo w twoim candy rocznicowym :)

    Zycze Ci dalszych sukcesow w blogowaniu,mnostwo pomyslow i caly wor weny tworczej :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super. Ja tez z wielką chęcią zgłaszam się do tej zabawy:) Serwetki piękne, na pewno znalazłyby godne miejsce w moim domku... martaa82@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna serweta.
    Ja też ustawiam się w kolejce i cieplutko pozdrawiam :)
    zlosnica13@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  27. z checia wezme udzial w zabawie :)

    focz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. To i ja się skuszę! Zapisuję się w kolejeczce.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://handmadebyalex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ja chętnie przygarnę Twoje serwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Serweta jest piękna, więc i ja dam sobie szansę na zdobycie jej i zapiszę się do Twojej zabawy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam serwetki, sama nie umiem ich robić:( Jeśli mnie wylosujesz, będę niezmiernie szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie umiałabym zrobić takiego cuda więc staję w kolejce i czekam na losowanie:)
    Zapraszam również do mnie na candy.
    http://orsynia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne serwetki, ach żeby tak mieć jedną! Dlatego, staję w kolejce :)
    Pozdrawiam
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  34. To i ja się zapisuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. I ja też szybciutko i radosnie przylaczam sie do zabawy :)
    Pozdrawiam goraco i zapraszam do siebie na Candy :) Karolina
    http://www.robutkowadolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. ach trafiłam tu... przypadkiem? w przypadki nie wierzę - trafiłam, żeby się zauroczyć! ;-) grzecznie się dopiszę do kolejki i już wrzucam info do swojego Zakątka Dzieciątek

    zapraszam też do siebie: www.zakatekdzieciatek.blogspot.com
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  37. matku piekne sa
    aleksandra.kutyma@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też się zapisuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Sliczne rękodzieła, ja też sprobuje szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapisuję się, mój koszyczek czeka z niecierpliwością na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. i ja się zapisuję i zapraszam na konkurs do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Pozdrawiam wiosennie Ania
    anka43zg@o2pl.

    OdpowiedzUsuń
  43. chętnie się dopiszę :)
    Samych słodyczy z okazji wiosny i urodzin :)
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  44. Serwetki piękne,mnie te motylki bardzo urzekły, szkoda że nie mam gdzie takiej cudnej serwetki wyeksponować, za to motylki, kwiatki chętnie bardzo... Wszystkiego najlepszego urodzinowego

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim ślicznie dziękuję za komentarze i odwiedzinki - zapraszam ponownie.