Bogatym nie jest ten kto posiada, lecz ten co daje - Jan Paweł II

Bogatym nie jest ten kto posiada, lecz ten co daje - Jan Paweł II
Witam w moich progach w świecie robótek Glinki-Alinki

Na dziś

„Kwiat szczęścia najpiękniej rozkwita, gdy opromienia go światło miłości.” Aldona Różanek


Myśl ...

"Świat jest jedynie szkołą szukania: nie o to chodzi, kto więcej znajdzie, ale kto przejdzie piękniejszą ścieżką". Michel de Montaigne

Łatwo jest podjąć spokojną, rozsądną decyzję z wieczora, co innego zaś wprowadzić ją w czyn w jasnym blasku dnia.

— Truman Capote

Obserwatorzy

Prawa autorskie

Wszystkie prace, zdjęcia i teksty zamieszczone w tym blogu są wyłącznie moją własnością, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody zabronione.

sobota, 21 sierpnia 2010

Kursik ....

Kilka fotek jak wykonać - obszydełkować  kółko ..... mały kursik ......

Więcej znajdzie się tutaj tutaj
Pozdrawiam serdecznie - życzę powodzenia :)

16 komentarzy:

  1. piekne te kolczyki :) tylko skad ja mam takie kuleczka wziasc? pewnie w pasmanterii mozna kupic, musze sie rozejrzec

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne!Kiedys szydełkowałam..może spróbuje?Piękna jest ta Twoja biżutka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne :* bbaaaardzo mi sie podobaja sa w pieknym kolorku :) ja nigdy sobie takich nie sprawie bo do szydelka talentu nie mam ;( buuu :(

    sliczniuchne :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolczyki i chyba wykonanie nie jest trudne...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm... hmmmm.... piękny kursik.... ale.... i tak nie dam rady ;-) ciemna masa ze mnie w tej kwestii;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ...fajnie, ze kursik zrobilas :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Woow super kolczyki i ekstra kursik na pewno wykorzystam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super kursik:*:*:* A dalej to co łańcuszki tak?:)

    A to kółeczko to skąd?:)

    Normalnie się kiedyś musimy na skejpa ugadać Alinko:*

    Tylko kamerę muszę se sprawić:>:)

    Buuuziak:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Hihi... Alinko o kółeczka wszyscy pytaja, a wystarczyło przyjechać do Stonkowa... tylko, że już nie ma :(
    Piekne dziergasz te kolczyki i korale też pewnie będą piekne.

    P.S.
    Jakby co to nie wiem dlaczego, ale moje posty się nie uaktualniają. Jak chcesz zaglądać do mnie, musisz próbować co jakiś czas na starym zapisie. :) Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja mam kółeczka ze Stonkowa ale w remontowym rozgardiaszu nie mogę ich znaleźć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Alinko, dobrze, że kursik wkleiłaś ... takie kursiki są potrzebne.
    Ładny ten fiolecik ... a kolczyki śliczne.
    (za szybko nacisnęłam zamieść ... dlatego dopisek)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki kochane więcej postów - a od przybytku głowa nie boli - buziaki dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi
    Thanks to visit me and for your kind words. Hey, i loved much this color and model of ring, wonderful work, congratulations !
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  14. You are to generous to do pap to teach us as to do your works. Thanks to visit me. Huges
    FRI

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kolczyki. Jak znajdę kółeczka , to spróbuje cos podobnego wykombinować.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim ślicznie dziękuję za komentarze i odwiedzinki - zapraszam ponownie.