Bogatym nie jest ten kto posiada, lecz ten co daje - Jan Paweł II

Bogatym nie jest ten kto posiada, lecz ten co daje - Jan Paweł II
Witam w moich progach w świecie robótek Glinki-Alinki

Na dziś

„Kwiat szczęścia najpiękniej rozkwita, gdy opromienia go światło miłości.” Aldona Różanek


Myśl ...

"Świat jest jedynie szkołą szukania: nie o to chodzi, kto więcej znajdzie, ale kto przejdzie piękniejszą ścieżką". Michel de Montaigne

Łatwo jest podjąć spokojną, rozsądną decyzję z wieczora, co innego zaś wprowadzić ją w czyn w jasnym blasku dnia.

— Truman Capote

Obserwatorzy

Prawa autorskie

Wszystkie prace, zdjęcia i teksty zamieszczone w tym blogu są wyłącznie moją własnością, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody zabronione.

czwartek, 27 maja 2010

Słodkie imieniny i koniec ...........

Ogłaszam skromne słodkości - termin bardzo krótki bo tylko do 15.06. do godzi. 24.00
Losowanie w dniu moich imienin tz. 16.06.
Ja dostanę upominki więc i ja chcę komuś coś podarować. 
Zasady każdemu znane :
1. Wpisać się pod postem
2. Umieścić fotkę z linkiem u siebie na blogu
Z osób które zostawią komentarz pod postem wylosuję zwycięzce - dodam jeszcze że jest jeszcze jedno ale - ale o tym potem....
A to będzie upominek - jak na fotce kolor do wyboru - jak zwycięzcy nie będzie odpowiadał żaden z tych są inne ....... cała gama. Można już wybierać  swój ulubiony kolor !!!
Życzę powodzenia :)

41 komentarzy:

  1. To ja pierwsza się ustawię w kolejkę :)
    Info na pasku bocznym bloga już jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja będę druga ,ja mam imieniny kilka dni po twoich,bo 21 czerwca .Już życzę WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!!
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyłączam się do życzeń i do zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow jakie fajne candy :) pewnie ze sie ustawie w kolejeczce :) kolorki to ja wszystkie love :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się podobają te kolorki co zrobiłaś, ale oby mnie maszyna losująca wybrała...

    OdpowiedzUsuń
  6. Już dzisiaj składam serdeczne życzenia imieninowe. Nieśmiało rękę po prezent wyciągam, to moje kolory!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością się zapisuję, życząc już dziś wszystkiego naj! Zapraszam do siebie na candy :-)) nitkowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Na słodkich imieninach nie może zabraknąć i mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogę się dołączyć? Szukam również znajomych :D A i wszystkiego najlepszego z okazji nadchodzących imieninek. Nazywam się Magdalena Antosik szkofia@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ustawiam się w kolejce:) Takich słodkości nie mogłabym sobie odmówić :) Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. No proszę !!! Bliźniak - jak ja.
    Tylko ja dwa dni starsza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja sie chętnie zapisze - tylko ze kolory nie moje całkiem! Ale moze czarny czy szary czy tez w bieli cos się znajdzie:)

    Pozdrawiam,
    Weronika
    www.koralikowaweraph.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzień Dobry

    Lubię wszelakie żółcie i fiolety to kolory,które
    najbardziej pociągają kobiety.

    wara@poczta.forward.pl
    pozdrawiam
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja też do kolejki po te słodkości .Pozdrawiam Alinko

    OdpowiedzUsuń
  15. to i ja się przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. na te kolorki to i ja zalinkuję sobie

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja się dołączam chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nareszcie dotarłam do Ciebie ... też się z przyjemnością wpisuję ... notka też już na moim blogu jest.
    Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Imieninowe cukiereczki są przepyszne .
    Pozdrawiam Alinko , buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne candy :). Chętnie spróbuję szczęścia w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podobno jak sie ma szczescie w milosci to w grach juz nie, ale co tam moze mi sie uda :D. Dopisuje sie !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. ooo to i ja się zapiszę :D kolory wszystkie piękne więc ciężko się będzie zdecydować ale co tam ;)
    na blogu wieczorem będzie wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Alinko i ja!!! Mam nadzieję,że nie zapomnę wspomnieć na blogu;)

    Jutro jak wrócę od dentysty to postaram się skrobnąć:)

    Buziak:*

    OdpowiedzUsuń
  25. życzę cudnych upominków imieninowych... i już nie mogę doczekać się losowania :))

    OdpowiedzUsuń
  26. zapisuje sie :) uwielbiam wszystkie kolory poniewaz kazdy jest piekny niepowtarzalny i potrzebny :)

    zapraszam rowniez do siebie

    www.sodalit-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Serdeczne życzenia Alinko! Właśnie tu trafiłam i na pewno zostanę na dłużej ;)) A w czerwcu kocham kolor niebieski oraz fioletowy ;)) Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  28. Może do mnie uśmiechnie się szczęście?Postoje w tej długiej kolejce.Pozdrawiam zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  29. no to chyba i ja się zgłoszę :D a jak :D może się akurat udo :D

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja się ustawiam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. O kolor będę się martwić, jak zostanę wylosowana, a każdy jest interesujący! Śliczności, więc bardzo ładnie proszę mnie wylosować :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Dopisuję się, marzy mi sie niebieski kordonek a i czarny jeśli byś miała, bo u mnie nie mogę dostać ;( ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Ile kolorów! Piękne ;) Ja również dołączam do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. to i ja poprosze :)
    zaraz lece na bloga umiescic info
    moje kolorki to zielonosci, biel, fiolety, brazy, oranże

    OdpowiedzUsuń
  35. Życzę wszystkiego najlepszego... A tak swoją drogą to losowanie przydało na dzień moich urodzin... :)Kordonki rewelacyjne najczęściej robię coś w bieli ecri oliwce oraz jakieś melanże...
    P.S. Rewelacyjny naszyjnik i rewelacyjna zieleń za środkowym zdjęciu :)Przepiękne
    kasia_brzostek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam i ustawiam się w kolejeczce, może poszczęści mi się w moje imieniny.

    OdpowiedzUsuń
  37. Imieninowe słodkości zawsze kuszą więc zapisuję się i ja

    OdpowiedzUsuń
  38. i ja się przyłączę do życzeń i do losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkiego najlepszego :-)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim ślicznie dziękuję za komentarze i odwiedzinki - zapraszam ponownie.