Bogatym nie jest ten kto posiada, lecz ten co daje - Jan Paweł II

Bogatym nie jest ten kto posiada, lecz ten co daje - Jan Paweł II
Witam w moich progach w świecie robótek Glinki-Alinki

Na dziś

„Kwiat szczęścia najpiękniej rozkwita, gdy opromienia go światło miłości.” Aldona Różanek


Myśl ...

"Świat jest jedynie szkołą szukania: nie o to chodzi, kto więcej znajdzie, ale kto przejdzie piękniejszą ścieżką". Michel de Montaigne

Łatwo jest podjąć spokojną, rozsądną decyzję z wieczora, co innego zaś wprowadzić ją w czyn w jasnym blasku dnia.

— Truman Capote

Obserwatorzy

Prawa autorskie

Wszystkie prace, zdjęcia i teksty zamieszczone w tym blogu są wyłącznie moją własnością, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody zabronione.

sobota, 11 lutego 2012

214. Pudełeczko - kursik ......

Pudełeczko i mały kursik na jego wykonanie - na życzenie :)
Pudełeczko wykonane bez klejenia.
Trochę dużo zdjęć - przepraszam - ale mam nadzieję że jasne.
Pozdrawiam - miłej spokojnej niedzieli :)

9 komentarzy:

  1. pewnie, że jasne i bardzo dobrze,że zrobiłaś aż tyle zdjęć, bo praktycznie tylko jedno spojrzenie na nie i wiadomo o co chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny kursik warto skorzystać serdecznie ściskam i miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełeczko akurat do schowania jakiejś bardziej "wypukłej" karteczki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Alinko jesteś wspaniała.Dziękuję za bardzo jasny kursik. Już go wypróbowałam. Trochę rogi mi nie wyszły bo nie ponacinałam po skosie.Będe robiła te pudełeczka. Napewno je pokaże. Tylko po remoncie kuchni.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Alinko, dzięki za kursik.
    A czym robisz te nacięcia wzdłuż linii?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki - czym się da - najlepiej jak się nie ma profesjonalnego urządzenia - wypisany długopis dobrze służy - pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Krystyna-Kaczucha12 lutego 2012 23:34

    Dzięki Alinko,kursik świetny.Co trzeba zapisałam,najgorzej to pierwszy raz .Potem to już chyba z górki.Pozdrawiam.Krystyna

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim ślicznie dziękuję za komentarze i odwiedzinki - zapraszam ponownie.