Bogatym nie jest ten kto posiada, lecz ten co daje - Jan Paweł II

Bogatym nie jest ten kto posiada, lecz ten co daje - Jan Paweł II
Witam w moich progach w świecie robótek Glinki-Alinki

Na dziś

„Kwiat szczęścia najpiękniej rozkwita, gdy opromienia go światło miłości.” Aldona Różanek


Myśl ...

"Świat jest jedynie szkołą szukania: nie o to chodzi, kto więcej znajdzie, ale kto przejdzie piękniejszą ścieżką". Michel de Montaigne

Łatwo jest podjąć spokojną, rozsądną decyzję z wieczora, co innego zaś wprowadzić ją w czyn w jasnym blasku dnia.

— Truman Capote

Obserwatorzy

Prawa autorskie

Wszystkie prace, zdjęcia i teksty zamieszczone w tym blogu są wyłącznie moją własnością, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody zabronione.

środa, 28 września 2011

185. Igielnik ...

Ostatnio prawie stale było kartkowo - dziś pokażę igielnik-kapelusik wyk. szydełko z kordonka Snehurka ...
Pozdrawiam miłego dnia :)

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam cieniowane kordonki, ale Snehurką robiłam tylko raz, jakoś lepiej mi się pracuje ze zwykłą Stokrotką :) Śliczny igielnik, a może tym wzorem zrobić kapelusik dla lalki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie to jest kapelusik dla lalki a ja wykorzystałam na igielnik - dziękuję - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alinko! Fantastyczny pomysł i super wykonanie:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny jest ten igielnik ;) Alinko masz gdzieś może wzór na poczcie na kapelusik? Do aniołka by mi sie przydał, jesli nie jest zbyt skomplikowany. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny igielniczek. Wielkie brawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł ,super wykonanie :}

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie a ja ciagle gubie szpilki.
    Zapraszam na moje candy powitalne
    http://niebieskomi.blogspot.com/2011/09/candy-powitalne.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie dziękuje za igielnik :) Jest boski :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim ślicznie dziękuję za komentarze i odwiedzinki - zapraszam ponownie.