Bogatym nie jest ten kto posiada, lecz ten co daje - Jan Paweł II

Bogatym nie jest ten kto posiada, lecz ten co daje - Jan Paweł II
Witam w moich progach w świecie robótek Glinki-Alinki

Na dziś

„Kwiat szczęścia najpiękniej rozkwita, gdy opromienia go światło miłości.” Aldona Różanek


Myśl ...

"Świat jest jedynie szkołą szukania: nie o to chodzi, kto więcej znajdzie, ale kto przejdzie piękniejszą ścieżką". Michel de Montaigne

Łatwo jest podjąć spokojną, rozsądną decyzję z wieczora, co innego zaś wprowadzić ją w czyn w jasnym blasku dnia.

— Truman Capote

Obserwatorzy

Prawa autorskie

Wszystkie prace, zdjęcia i teksty zamieszczone w tym blogu są wyłącznie moją własnością, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody zabronione.

piątek, 16 grudnia 2011

203. Odcięcie .....

Witam :) Już ponad dwa tygodnie jestem odcięta od internetu /jestem u rodziców - tato poważnie chory/ nie ma tam netu a jak wpadam do domu to sprawdzam pocztę trochę luknę na Wasze blogi i uciekam  - coś tam robię - wszystkie  zaległe sprawy do świąt ponaprawiam - proszę o cierpliwość i wyrozumiałość - pozdrawiam :)
Papiery - Scrap Pasja i Galeria Papieru ...
Przepraszam również za jakość zdjęć :)
I jak zwykle pierwszy post i niespodzianka wylosowana pośród pozostawionych komentarzy - czas do świąt /do 23.12./ a niespodzianka po Nowym Roku. Pozdrawiam wszystkich cieplutko i serdecznie :) :) :)

10 komentarzy:

  1. Fajne karteluchy :)
    Trzymaj się dzielnie.. my poczekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rudzik! Jaki słodki, strasznie mi się podoba :D Zresztą wszystkie karteczki są bardzo fajne, mam nadzieję, że wszystko będzie w porządku i niedługo tutaj wrócisz, przesyłam ciepłe myśli i moc uścisków.
    Alinko, napisz mi tylko proszę, czy dostałaś mój mail? Bo nie miałam potwierdzenia i nic nie dostałam...

    Buziaki
    Panna Pandka

    OdpowiedzUsuń
  3. Panna Pandka - kochana otrzymałam i tu się tłumaczę - wszystko nadrobię - już gotowe aby tylko wysłać - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No coś Ty, nie musisz się przecież tłumaczyć, wiadomo, że w życiu różne wypadki się zdarzają! :) Chciałam Ci tylko kartkę na święta tak trochę niespodziankowo wysłać, ale najpierw musiałabym mieć Twój adres z przesyłki :D
    Niespodzianka się nie udała ale prześlij mi mailem swój adresik, dobrze? Bo kartka dla Ciebie już patrzy na mnie z wyrzutem, hihi!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetne kartki :)
    zdrowia życzę dla Taty - blogosfera poczeka, my zaczekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przeliczne wszystkie Twoje karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne karteczki stworzyłas :)) zdrówka dla Twojej całej rodziny życzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki
    Wszystkiego najlepszego w 2012, wielu inspiracji, twórczej weny i kaski na zakupy scapowe :)
    Zapraszam na nowy blog i candy

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim ślicznie dziękuję za komentarze i odwiedzinki - zapraszam ponownie.