Bogatym nie jest ten kto posiada, lecz ten co daje - Jan Paweł II

Bogatym nie jest ten kto posiada, lecz ten co daje - Jan Paweł II
Witam w moich progach w świecie robótek Glinki-Alinki

Na dziś

„Kwiat szczęścia najpiękniej rozkwita, gdy opromienia go światło miłości.” Aldona Różanek


Myśl ...

"Świat jest jedynie szkołą szukania: nie o to chodzi, kto więcej znajdzie, ale kto przejdzie piękniejszą ścieżką". Michel de Montaigne

Łatwo jest podjąć spokojną, rozsądną decyzję z wieczora, co innego zaś wprowadzić ją w czyn w jasnym blasku dnia.

— Truman Capote

Obserwatorzy

Prawa autorskie

Wszystkie prace, zdjęcia i teksty zamieszczone w tym blogu są wyłącznie moją własnością, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody zabronione.

poniedziałek, 6 lutego 2012

212. Pudełeczka ...

Takie sobie pudełeczka .....
 no i karteczka się przyplątała hi hi hi /one będą innym razem / ...
Pudełeczka są bardzo proste złożone bez użycia kleju ...
Ale ja dziś nie o tym - mam do Was prośbę, może wymiankę, trudno mi to określić - otóż chodzi o to że 6.06.12r. moja wnuczka Julia kończy 6 lat - urodziła się 06.06.06 r. i chciałabym aby ktoś zrobił mi album dla niej w zamian ja zrobię serwetkę /wzory i modele do wyboru - poniżej/ 
zdjęcia Juli do wyboru w albumie jak ktoś przystanie na te zasady - a może coś innego w zamian.
Pozdrawiam - spokojnej nocy :)
Witam nowe osóbki w moich progach :)


21 komentarzy:

  1. to wszystkiego najlepszego 100 lat dla wnusi hihi ja wczoraj urodziny a wnuczka dziś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko 06.06. tz w czerwcu - dzięki :) A Tobie wszystkiego najlepszego :)

      Usuń
    2. pomyliłam się za szybka jestem kochana jak widać ale super data:))

      Usuń
  2. Hmmm....myślę że mogę się skusić na album...nowe wyzwanie, a do czerwca dużo czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok - ale czekam również na inne osoby - może być kilka albumików - ja ze swej strony również się wywiążę....

      Usuń
  3. Alinko - jak jesteś chętna to napisz mi na priv -> alexandra.mojepasje@gmail.com

    A serwety robisz cudne :)

    PS. Pudełeczka i karteczki także piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace!! Serwetka CUDNA;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serwetki cudne... niestety nie zaoferuję swojej pomocy, albumy to jednak nie to co tygrysy lubią najbardziej. Urzekły mnie serducha na karteczkach są rewelacyjne...

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te pudełeczka i karteczka,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. to fajna data urodzin wszystko szóstki.Super tak się urodzić

    Za oknami mroźny wiatr,słupek rtęci na dół spadł.
    Z domu wyjść się nie chce wcale,
    szukam ciepła w blogach stale.
    Z tą nadzieją tu przybywam i życzenia Ci zostawiam,
    by radośniej się zrobiło i na sercu było miło....
    ....serdecznie pozdrawiam.....
    Gdy będziesz czytać te słowa
    i głowę pochylisz nad treścią tej zwrotki,
    wiedz, ze w jej wnętrzu dla Ciebie się chowa
    mój UŚMIECH i BUZIACZEK SŁODKI

    OdpowiedzUsuń
  8. oj Alinko chetnie skusiałabym sie bo serwetki cudne..zreszta pamietam jakie cudne szydełkowe kwiatuszki tez robisz:))), ale nie mogę ..nie dam rady przepraszam..ogladalam zdjecia wnuczki-urocza dziewczynka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki i pudełeczka.Może jakiś mały kursik na te pudełeczka. Mój wnuk ma 7 czerwca urodziny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Alinko słodką wnusie masz:) Na zdjęciu z Julką fajne kocisko. Albumów niestety nie robię:( Za wzory na serwetki ślicznie dziękuje:)
    Cieszę się, ze mnie odwiedziłaś blogowo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. To serduszkowe jest taaakie słodkie!
    Alinko, dziękuję Ci za tą telefoniczną pogaduchę, szkoda, że nam mróz pokrzyżował plany... Pozdrawiam Ciebie i Julcię, mam podobną datę urodzenia, hihihi!

    OdpowiedzUsuń
  12. pudełeczka bardzo ładne i praktyczne zapewne ;) i popieram serduszka szydełkowe piękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie prace wspaniałe :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Alinko, dziękuje za to śliczne pudełeczko i karteczkę z pierwszego zdjęcia. Na zdjęciu śliczne, ale w realu jeszcze piękniejsze. Serwetka w serduszka urocza. Bardzo Ci serdecznie dziękuje. Jestem szczęściarą.

    http://kuchniaipasja.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  15. Echh... Szkoda, że mi papier obcy... No przynajmniej na tyle, żeby porwać się na zrobienie albumu.
    Utulaj Julcię bo... coś na Nią czeka... :)
    Ale ciii...

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim ślicznie dziękuję za komentarze i odwiedzinki - zapraszam ponownie.