Bogatym nie jest ten kto posiada, lecz ten co daje - Jan Paweł II

Bogatym nie jest ten kto posiada, lecz ten co daje - Jan Paweł II
Witam w moich progach w świecie robótek Glinki-Alinki

Na dziś

„Kwiat szczęścia najpiękniej rozkwita, gdy opromienia go światło miłości.” Aldona Różanek


Myśl ...

"Świat jest jedynie szkołą szukania: nie o to chodzi, kto więcej znajdzie, ale kto przejdzie piękniejszą ścieżką". Michel de Montaigne

Łatwo jest podjąć spokojną, rozsądną decyzję z wieczora, co innego zaś wprowadzić ją w czyn w jasnym blasku dnia.

— Truman Capote

Obserwatorzy

Prawa autorskie

Wszystkie prace, zdjęcia i teksty zamieszczone w tym blogu są wyłącznie moją własnością, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody zabronione.

poniedziałek, 6 lutego 2012

212. Pudełeczka ...

Takie sobie pudełeczka .....
 no i karteczka się przyplątała hi hi hi /one będą innym razem / ...
Pudełeczka są bardzo proste złożone bez użycia kleju ...
Ale ja dziś nie o tym - mam do Was prośbę, może wymiankę, trudno mi to określić - otóż chodzi o to że 6.06.12r. moja wnuczka Julia kończy 6 lat - urodziła się 06.06.06 r. i chciałabym aby ktoś zrobił mi album dla niej w zamian ja zrobię serwetkę /wzory i modele do wyboru - poniżej/ 
zdjęcia Juli do wyboru w albumie jak ktoś przystanie na te zasady - a może coś innego w zamian.
Pozdrawiam - spokojnej nocy :)
Witam nowe osóbki w moich progach :)


21 komentarzy:

  1. to wszystkiego najlepszego 100 lat dla wnusi hihi ja wczoraj urodziny a wnuczka dziś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko 06.06. tz w czerwcu - dzięki :) A Tobie wszystkiego najlepszego :)

      Usuń
    2. pomyliłam się za szybka jestem kochana jak widać ale super data:))

      Usuń
  2. Hmmm....myślę że mogę się skusić na album...nowe wyzwanie, a do czerwca dużo czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok - ale czekam również na inne osoby - może być kilka albumików - ja ze swej strony również się wywiążę....

      Usuń
  3. Alinko - jak jesteś chętna to napisz mi na priv -> alexandra.mojepasje@gmail.com

    A serwety robisz cudne :)

    PS. Pudełeczka i karteczki także piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace!! Serwetka CUDNA;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serwetki cudne... niestety nie zaoferuję swojej pomocy, albumy to jednak nie to co tygrysy lubią najbardziej. Urzekły mnie serducha na karteczkach są rewelacyjne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobić Ci kilka - a to są pudełeczka...

      Usuń
  6. Śliczne te pudełeczka i karteczka,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. to fajna data urodzin wszystko szóstki.Super tak się urodzić

    Za oknami mroźny wiatr,słupek rtęci na dół spadł.
    Z domu wyjść się nie chce wcale,
    szukam ciepła w blogach stale.
    Z tą nadzieją tu przybywam i życzenia Ci zostawiam,
    by radośniej się zrobiło i na sercu było miło....
    ....serdecznie pozdrawiam.....
    Gdy będziesz czytać te słowa
    i głowę pochylisz nad treścią tej zwrotki,
    wiedz, ze w jej wnętrzu dla Ciebie się chowa
    mój UŚMIECH i BUZIACZEK SŁODKI

    OdpowiedzUsuń
  8. oj Alinko chetnie skusiałabym sie bo serwetki cudne..zreszta pamietam jakie cudne szydełkowe kwiatuszki tez robisz:))), ale nie mogę ..nie dam rady przepraszam..ogladalam zdjecia wnuczki-urocza dziewczynka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki i pudełeczka.Może jakiś mały kursik na te pudełeczka. Mój wnuk ma 7 czerwca urodziny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Alinko słodką wnusie masz:) Na zdjęciu z Julką fajne kocisko. Albumów niestety nie robię:( Za wzory na serwetki ślicznie dziękuje:)
    Cieszę się, ze mnie odwiedziłaś blogowo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. To serduszkowe jest taaakie słodkie!
    Alinko, dziękuję Ci za tą telefoniczną pogaduchę, szkoda, że nam mróz pokrzyżował plany... Pozdrawiam Ciebie i Julcię, mam podobną datę urodzenia, hihihi!

    OdpowiedzUsuń
  12. pudełeczka bardzo ładne i praktyczne zapewne ;) i popieram serduszka szydełkowe piękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie prace wspaniałe :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Alinko, dziękuje za to śliczne pudełeczko i karteczkę z pierwszego zdjęcia. Na zdjęciu śliczne, ale w realu jeszcze piękniejsze. Serwetka w serduszka urocza. Bardzo Ci serdecznie dziękuje. Jestem szczęściarą.

    http://kuchniaipasja.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  15. Echh... Szkoda, że mi papier obcy... No przynajmniej na tyle, żeby porwać się na zrobienie albumu.
    Utulaj Julcię bo... coś na Nią czeka... :)
    Ale ciii...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie mówię już sznuruję usta hi hi hi - pozdrawiam :)

      Usuń

Wszystkim ślicznie dziękuję za komentarze i odwiedzinki - zapraszam ponownie.