Bogatym nie jest ten kto posiada, lecz ten co daje - Jan Paweł II

Bogatym nie jest ten kto posiada, lecz ten co daje - Jan Paweł II
Witam w moich progach w świecie robótek Glinki-Alinki

Na dziś

„Kwiat szczęścia najpiękniej rozkwita, gdy opromienia go światło miłości.” Aldona Różanek


Myśl ...

"Świat jest jedynie szkołą szukania: nie o to chodzi, kto więcej znajdzie, ale kto przejdzie piękniejszą ścieżką". Michel de Montaigne

Łatwo jest podjąć spokojną, rozsądną decyzję z wieczora, co innego zaś wprowadzić ją w czyn w jasnym blasku dnia.

— Truman Capote

Obserwatorzy

Prawa autorskie

Wszystkie prace, zdjęcia i teksty zamieszczone w tym blogu są wyłącznie moją własnością, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody zabronione.

piątek, 9 marca 2012

223. Notatnik ...

Dziś notatnik. Miał być na grubym - jak najgrubszym zeszycie - ma 192 kartki. Może starczy. Styl taki trochę trochę pod Lenę   http://zjawinkowo.blogspot.com/  - Lenka nie obraź się :) 
Teraz więc kilka fotek ...
druga wersja bardziej przybrudzona ...
i tu .... wyraźniej widać przeszycia ...
Serdecznie wszystkich pozdrawiam życzę miłego weekendu :)

15 komentarzy:

  1. Super taki retro, piękny - Pani Niteczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Alinko, jak się cieszę, że mi odpadnie zrobienie okładki do albumu (jak byś mogła to podeślij mi zdjęcia, które chcesz by w albumie były):):):)
    Sama sobie okładkę zrobisz - będzie świetna tak jak okładka tego notatnika!
    Miłego dnia:)

    Ale jestem wredna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu nici z tego - to Twoja działka hi hi hi - a zdjęcia są w albumie na picaso - a jak nie to Ci coś podeślę - dzięki :)

      Usuń
  3. Ale super wyszedl. Te kolorki mi się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. jest piękny, a z tymi przybrudzeniami to już w ogóle nabrał uroku ;) pozdrawiam Alinko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Alinko, jestem z Ciebie dumna!!! Przełamane lody :-) Notatnik śliczny :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mrrrr... intrygująca praca! Bardzo pasuje tam ta metalowa zawieszka, niby taki mały akcencik a wygląda super! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. SŁONECZKA I RADOŚCI ŻYCZĘ ,
    NO I MIŁEGO WYPOCZYNKU WEEKENDOWEGO
    SAMYCH CUDOWNYCH CHWIL
    SERDECZNIE POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  8. PIĘKNIE!! Bardzo mi się podoba!!
    Super!!

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam prace w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny notatnik!!! Bardzo mi się podoba :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. jest cudny - takie retro bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim ślicznie dziękuję za komentarze i odwiedzinki - zapraszam ponownie.