Bogatym nie jest ten kto posiada, lecz ten co daje - Jan Paweł II

Bogatym nie jest ten kto posiada, lecz ten co daje - Jan Paweł II
Witam w moich progach w świecie robótek Glinki-Alinki

Na dziś

„Kwiat szczęścia najpiękniej rozkwita, gdy opromienia go światło miłości.” Aldona Różanek


Myśl ...

"Świat jest jedynie szkołą szukania: nie o to chodzi, kto więcej znajdzie, ale kto przejdzie piękniejszą ścieżką". Michel de Montaigne

Łatwo jest podjąć spokojną, rozsądną decyzję z wieczora, co innego zaś wprowadzić ją w czyn w jasnym blasku dnia.

— Truman Capote

Obserwatorzy

Prawa autorskie

Wszystkie prace, zdjęcia i teksty zamieszczone w tym blogu są wyłącznie moją własnością, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody zabronione.

niedziela, 30 września 2012

241. Koralikowy weekend ...

Koralikowy weekend to bransoletka dla wnuczki i jej rówieśnicy /Julka prezentuje obie / oraz dla córki .... 
a może i dla mnie bo zrobiłam regulowane zapięcie ....
jako tło służy "Ślubna Tęcza" ze Scrappasji
Ślicznie dziękuję za wizyty i wspaniałe komentarze - jest mi bardzo miło że pamiętacie o mnie - pozdrawiam - miłego wieczoru i wspaniałego tygodnia :)

6 komentarzy:

  1. Świetnie się prezentują te bransoletki:))) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  2. Są śliczne :)) Widzę Alinko, że zrobiłaś się specjalistka od bransoletek, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne bransoletki. Pięknie prezentują się u Julki. Mi najbardziej podoba się ta Twoja czy też Córki:-). Świetny kolor!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentują na rączce Julki :) ewa

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim ślicznie dziękuję za komentarze i odwiedzinki - zapraszam ponownie.