Bogatym nie jest ten kto posiada, lecz ten co daje - Jan Paweł II

Bogatym nie jest ten kto posiada, lecz ten co daje - Jan Paweł II
Witam w moich progach w świecie robótek Glinki-Alinki

Na dziś

„Kwiat szczęścia najpiękniej rozkwita, gdy opromienia go światło miłości.” Aldona Różanek


Myśl ...

"Świat jest jedynie szkołą szukania: nie o to chodzi, kto więcej znajdzie, ale kto przejdzie piękniejszą ścieżką". Michel de Montaigne

Łatwo jest podjąć spokojną, rozsądną decyzję z wieczora, co innego zaś wprowadzić ją w czyn w jasnym blasku dnia.

— Truman Capote

Obserwatorzy

Prawa autorskie

Wszystkie prace, zdjęcia i teksty zamieszczone w tym blogu są wyłącznie moją własnością, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody zabronione.

czwartek, 25 maja 2017

318/1. Drobiazgi dla dzieciaczków

Drobiazgi 
 
Pozdrawiam i zachęcam do pomocy ...

9 komentarzy:

  1. Widzę Alinko, że wróciłaś do świata blogowego :)
    Podziwiam Cię za pracowitość, cierpliwość i wytrwałość! Piękne są Twoje dzierganki :)
    Miłego reszty dnia ...

    Ps.Mam nadzieję, że znowu jakieś linki się nie potworzą ,,z mojej,, winy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alinko jesteś mistrzynią szydełka!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie słodkie te ośmiorniczki :D zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tych śliczności :) widać wprawę. ja dopiero zaczynam przygodę z szydełkiem. Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim ślicznie dziękuję za komentarze i odwiedzinki - zapraszam ponownie.