Bogatym nie jest ten kto posiada, lecz ten co daje - Jan Paweł II

Bogatym nie jest ten kto posiada, lecz ten co daje - Jan Paweł II
Witam w moich progach w świecie robótek Glinki-Alinki

Na dziś

„Kwiat szczęścia najpiękniej rozkwita, gdy opromienia go światło miłości.” Aldona Różanek


Myśl ...

"Świat jest jedynie szkołą szukania: nie o to chodzi, kto więcej znajdzie, ale kto przejdzie piękniejszą ścieżką". Michel de Montaigne

Łatwo jest podjąć spokojną, rozsądną decyzję z wieczora, co innego zaś wprowadzić ją w czyn w jasnym blasku dnia.

— Truman Capote

Obserwatorzy

Prawa autorskie

Wszystkie prace, zdjęcia i teksty zamieszczone w tym blogu są wyłącznie moją własnością, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody zabronione.

piątek, 18 marca 2011

135. Świątecznie ...

Już troszkę świątecznie ....
 Pierwsze jajko wstążkowe /karczoch/ wstążka satynowa 3.5cm na jajku ze styropianu
 Jajko recyklingowe - na bazie jajka ze styropianu 
- pomysł Pani Bożenki
Ślicznie dziękuję za odwiedzinki - przesyłam moc uścisków  :)))

16 komentarzy:

  1. Cóż za świetne jajko recyklingowe...

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki śliczne, jajo-karczoch super, kura też, ale najbardziej wzrok mój przykuło jajo recyklingowe. Świetny pomyśł, ale chyba trzeba było dużo pracy włożyć (na takie wygląda). Alinko same brawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne karteczki i jajka ale to recyklingowe jest superanckie .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne kartki!!! Ta pierwsza i pomysł z kontynuowaniem kwiatka na kartce-super!:) Za jajka podziwiam! Ja nie umiem;) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. kartki piękne, karczochy również :)
    serdeczne pozdrowienia Alinko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alinko - u Ciebie znów piękne nowości, a nad jajem recyklingowym się zastanawiam - poproszę o szczegóły jak to zrobiłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyłączam się do Hani - jakieś szczegóły odnośnie recyklingu poproszę:))
    Jajko fantastyczne!! Karczochowi też nie można niczego odmówić, a tym bardziej kartkom.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. jajko super a kura? jeszcze śliczniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace i jak zwykle bardzo pomysłowe:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak tu u Pani świątecznie:)
    Karteczki są cudowne:)
    Jajka... fantastyczne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczki mnie powaliły na kolana. Są takie inne, odmienne i to właśnie w nich mnie pociąga. Karczochowe pisaneczki też super. I ta kurka przycupnięta z boczku mi wpadła w oko ;-)
    Pozdrawiam Ela - ZygEll

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne wszystko, ale ostatnie jajo boskie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace! Kura przyciągnęła mój wzrok i jajo recyklingowe.
    Ps. Wykorzystuję twój wzór na zakładki i robię sobie szaliczek wiosenny:)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Alinko!
    Super te Twoje świąteczne pracki anajbardziej interesuje mnie4 jak zrobiłaś to jajo recyklingowe jest super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Alinko ,wszystko bardzo mi sie podoba!!! karteczki niesamowite!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow!!!! super jajuszka:)pozdrawiam Ula

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim ślicznie dziękuję za komentarze i odwiedzinki - zapraszam ponownie.