Bogatym nie jest ten kto posiada, lecz ten co daje - Jan Paweł II

Bogatym nie jest ten kto posiada, lecz ten co daje - Jan Paweł II
Witam w moich progach w świecie robótek Glinki-Alinki

Na dziś

„Kwiat szczęścia najpiękniej rozkwita, gdy opromienia go światło miłości.” Aldona Różanek


Myśl ...

"Świat jest jedynie szkołą szukania: nie o to chodzi, kto więcej znajdzie, ale kto przejdzie piękniejszą ścieżką". Michel de Montaigne

Łatwo jest podjąć spokojną, rozsądną decyzję z wieczora, co innego zaś wprowadzić ją w czyn w jasnym blasku dnia.

— Truman Capote

Obserwatorzy

Prawa autorskie

Wszystkie prace, zdjęcia i teksty zamieszczone w tym blogu są wyłącznie moją własnością, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody zabronione.

poniedziałek, 1 sierpnia 2011

172. Bransoletki z makramy ......

Bransoletki z makramy - zabawa i kolejne wyróżnienie za które serdecznie dziękuję Romantyczce  :)
A teraz do sedna sprawy ....
 Uwaga uwaga uwaga ......
Z pośród pierwszych 10 osób które zostawią komentarz pod tym postem wylosuję osobę która otrzyma wybraną przez siebie bransoletkę .....- zapraszam serdecznie  :)
Otrzymałam kolejne wyróżnienie za które serdecznie dziękuję i aby się nie powtarzać o 7 rzeczach można poczytać tutaj a jeśli chodzi o przyznanie tegoż wyróżnienia to za przykładem moich koleżanek blogowych przyznaję wszystkim u których bywam i których mam na pasku bocznym - Panie i Panowie /też są/ - wielkie brawa dla Was /decyzję taką pojęłam ponieważ zabawa jest bardzo popularna i bardzo duża liczba osób takowe wyróżnienia otrzymała - pozdrawiam ciepło miłego tygodnia :)
Jeszcze raz serdecznie zapraszam i oznajmiam że taka zabawa będzie organizowana co jakiś czas i jeszcze wielka prośba do osób którym jestem coś winna proszę uzbroić się w cierpliwość pamiętam o Was :)

12 komentarzy:

  1. oczywiście gratuluję wyróżnienia, a bransoletki są świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne te bransoletki, jeszcze takich nie dotykałam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja już mam od Ciebie podobną bransoletkę, nawet panie podglądały jak supełki robiłaś, nawet ,,podkradły,, zakończenie (żeby regulować można było) .... :)
    Gratuluję wyróżnienia ... oczywiście od Ciebie Alinko z przyjemnością przyjęłam ale z napisaniem posta na ten temat ciągle mam przeszkody (ślimaczę się po prostu).
    Miłego popołudnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na zdjęciu wyglądają bardzo fajnie, ale podejrzewam,że na żywo są o wiele piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia , a bransoletki - boskie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletki pieknosci ale to nic dziwnego bo wszystko co tworzysz jest cudne Gratulacje wyroznien zaslugujesz na nie

    OdpowiedzUsuń
  7. Mhmm... biała linka. Oj, chyba muszę złożyć u Ciebie kolejne zamówienie... ;)
    Gratuluję wyróżnienia i ślicznie dziękuje za wyróżnienie od Ciebie... ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super! musze się tego kiedys nauczyć :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne bransoletki i wyróżnień gratuluję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję pięknie - wynik ogłosiłam w następnym poście - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim ślicznie dziękuję za komentarze i odwiedzinki - zapraszam ponownie.