Bogatym nie jest ten kto posiada, lecz ten co daje - Jan Paweł II

Bogatym nie jest ten kto posiada, lecz ten co daje - Jan Paweł II
Witam w moich progach w świecie robótek Glinki-Alinki

Na dziś

„Kwiat szczęścia najpiękniej rozkwita, gdy opromienia go światło miłości.” Aldona Różanek


Myśl ...

"Świat jest jedynie szkołą szukania: nie o to chodzi, kto więcej znajdzie, ale kto przejdzie piękniejszą ścieżką". Michel de Montaigne

Łatwo jest podjąć spokojną, rozsądną decyzję z wieczora, co innego zaś wprowadzić ją w czyn w jasnym blasku dnia.

— Truman Capote

Obserwatorzy

Prawa autorskie

Wszystkie prace, zdjęcia i teksty zamieszczone w tym blogu są wyłącznie moją własnością, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody zabronione.

piątek, 6 stycznia 2012

207. Serduszka ......

U mnie już prawie "Walentynkowo" - serduszka igielniki lub jak kto woli przywieszka - serduszko świeczniczek - serduszka duo na kartkę ......

Bardzo serdecznie dziękuję za pozostawione komentarze - jest mi niezmiernie miło że chcecie mnie odwiedzać. Pozdrawiam cieplutko - miłego weekendu :)

21 komentarzy:

  1. Genialny świecznik, nie wpadłabym na coś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach ślicznie :) igielniki szalenie mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. serduszka świeczniki świetne - podziel się schematem :-)
    tak tu miło teraz u Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  4. o! to prawda! za niedługo Walentego, czas o czymś fajnym pomyśleć :))

    OdpowiedzUsuń
  5. A U Ciebie już walentynkowo? Super może w tym roku uda mi sie coś zrobić, może taki świecznik...? Jest b. fajny

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne serduszka, masz rację... pora na czerwień walentynkową :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. superowe te serduszka!!! pozdrawiam Gosia :)
    zapraszam do mnie http://hobbygosi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne serduszka,świecznik jest super!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne czerwone serducha!! Świecznik super !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, takie romantyczne i ciepłe... Ja mam jeden ulubiony wzór serduszka, kiedyś zrobiłam ich trzydzieści sztuk za jednym zamachem :)
    Alinko, cieszę się, że już jesteś na blogu. Jak zobaczyłam tamten wpis to pomyślałam tylko, że przecież dopiero co rozmawiałyśmy sobie przez telefon... Niezbadane wyroki :(
    Ślę buziaki i uściski, wracam do domu pod koniec miesiąca, z pewnością uda nam się spotkać!

    OdpowiedzUsuń
  11. o mamusiu cudeńko, u mnie nawet nie dzień babci a u ciebie już walentynki

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł na świecznik, w ogóle świetny blog i atmosfera na nim panująca :)
    gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie walentynkowo, szczególnie zauroczyły mnie te serduszka na świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne serduszka i świeczniki bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super! b. lubię takie serduszka :)
    zaczyna sie już czerwienić na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczności serduszka Alinko.Wielkie dzięki i buziaki za wzorek świecznika.

    OdpowiedzUsuń
  17. Alinko, jak tutaj u Ciebie cieplutko!
    Zazdraszczam spokojnie niespokojnych rąk - tak się strasznie miło na Ciebie patrzy siedzącą w fotelu, gadającą ze wszystkimi dookoła i cały czas jakieś cudeńka w łapkach "memłającą". :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Serduszka wspaniałe,cały blog wprost fascynujący :) pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim ślicznie dziękuję za komentarze i odwiedzinki - zapraszam ponownie.